Blogberichten huurrecht zakelijk

Kamer(ver)huur, net iets andere regelgeving m.b.t. de opzegging

Echter, voor kamerverhuur, ook wel hospita-verhuur genoemd, geldt een speciale regeling voor de opzegging van de huurovereenkomst. Het is goed dit in.. lees meer

Een aantal mogelijkheden voor de verhuurder als de huurder niet betaalt

Sommeren Allereerst is het van belang dat de huurder schriftelijk wordt geïnformeerd over het uitblijven van zijn betalingsverplichting. Het is raadzaam om.. lees meer

Geen ontruiming huurwoning schending convenant

In een aantal gemeenten hebben verhuurders convenanten afgesloten in geval van betalingsproblemen. De convenanten variëren van het aanmelden bij een beginnende huurachterstand.. lees meer

Het (ver)huren van woonruimte voor een minimum huurtermijn

Eén van de belangrijkste veranderingen van de wet doorstroming huurmarkt 2015 is dat (ver)huurder sindsdien de mogelijkheid hebben om tijdelijke huurovereenkomsten aan.. lees meer

Uitbreiding van de mogelijkheid om woonruimte tijdelijk te (ver)huren

Vóór 1 juli 2016 Voorheen was het slechts beperkt mogelijk om woonruimte tijdelijk te (ver)huren, zonder dat de huurder zich kon beroepen.. lees meer

Ik wil mijn pand terug. Kan ik de verhuur stoppen?

In de zakelijke huurmarkt kent men twee soorten huur: Huur van middenstandsbedrijfsruimte (denk aan: horecabedrijven, ambachtsbedrijven, winkels en shop-in-shops) Huur van overige ruimten.. lees meer

Bedrijfsoverdracht: wat gebeurt er met de huurovereenkomst?

Kun je als zittende huurder je huurovereenkomst zomaar overdragen aan een opvolgende huurder? Uitgangspunt in het Nederlandse contractenrecht is dat een overeenkomst.. lees meer

Einde huurcontract kantoorruimte? Zorg dat er voorinspectie heeft plaatsgevonden!

Bepaalde zaken moeten duidelijk verwoord zijn – voor zowel huurder als verhuurder. Aan het einde van een huurperiode van winkels, vastgoed of.. lees meer

Huurcontract: welk model kiest u als ondernemer?

Twee categorieën bedrijfsruimte: Zo is in de eerste plaats van belang om goed te kijken welk model u kiest. Wat voor soort.. lees meer

Zo kan het dus ook

Waarom Omnius?

Rechtzoekenden verwachten transparantie, servicegerichtheid en duidelijkheid over tarieven. Omnius voldoet aan die behoeften en maakt de juridische dienstverlening voor een brede groep ondernemers en particulieren toegankelijk.

Om u te voorzien van het beste advies werkt Omnius volgens de formule van trapsgewijze juridische hulp. Eerst legt u de hulpvraag kosteloos en vrijblijvend voor aan de intakebalie. Dat kan zeven dagen per week. Samen zoeken we naar het beste antwoord op uw vraag. Soms volstaat een digitale oplossing. Een andere keer is het beter om een advocaat in te schakelen. Verwacht altijd duidelijkheid over afspraken en tarieven.

  • 7 dagen per week bereikbaar

    Ook ’s avonds en in het weekend
  • Omnius Keurmerk

    Uw garantie voor service en kwaliteit
  • Juridische hulp in elke situatie

    Van eerstelijns advies tot bijstand van een gespecialiseerde advocaat
  • Overal in Nederland

    Het grootste juridische netwerk van Nederland met 350 advocaten
  • Als beste beoordeeld

    Op basis van 1532 beoordelingen van door ons geholpen rechtzoekenden

Over ons

Met onze vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen willen we het verschil maken in de - soms nog ouderwetse - juridische branche. De Omnius-formule heeft ervoor gezorgd dat we zijn uitgegroeid tot het grootste en meest succesvolle advocatennetwerk van het land.

In totaal hebben 260 advocaten en 80 kantoren zich bij ons aangesloten. Om de kwaliteit te waarborgen en de rechtzoekende ervan te verzekeren dat we onze beloftes nakomen, hebben we het Omnius Keurmerk in het leven geroepen. Het hoofdkantoor is te vinden in Naarden, waar zo’n 45 medewerkers hun best doen om u te voorzien van de beste juridische hulp.

Er zijn advocaten gevonden.
Klik hier voor de resultaten.