Kunnen we je helpen met zoeken
Met innovatieve digitale oplossingen en klantgerichte service, brengt Omnius sinds 2012 vernieuwing in de juridische sector. 24/7 bereikbaar voor advies, transparante afspraken, en een netwerk van meer dan 180 kantoren in Nederland.
Kunnen we je helpen met zoeken
Het is de missie van Omnius om de juridische dienstverlening voor iedereen toegankelijk te maken. Met een heldere toekomstvisie speelt Omnius in op dynamische marktontwikkelingen en de veranderende vraag van rechtzoekenden. Innovatie zit in onze genen.
Hoewel er steeds meer frisse en vernieuwende juridische dienstverleners opstaan, handelt de branche tot onze verbazing vaak nog te stoffig en ouderwets. Met vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen brengt Omnius daar verandering in. Sinds 2012 is Omnius marktleider en we investeren continu in vernieuwingen en verbeteringen die inspelen op trends en ontwikkelingen die voldoen aan de verwachtingen rechtzoekenden in deze tijd.
Persoonlijk contact, goede service en laagdrempelige bereikbaarheid zijn van het grootste belang. Onze juristen zijn 7 dagen per week, ook ’s avonds en in het weekend, bereikbaar voor eerstelijns telefonisch juridisch advies. De intakejuristen nemen ruim de tijd om uw situatie persoonlijk te bespreken; kosteloos en vrijblijvend.
Om de rechtzoekende te voorzien van het beste advies, werkt Omnius volgens de formule van trapsgewijze juridische hulp. Eerst legt u de hulpvraag voor aan onze eigen intakebalie. De juristen bij deze laagdrempelige adviesdesk luisteren naar de vraag en geven kosteloos en vrijblijvend het eerste advies.
Omnius wil duidelijkheid over tarieven en afspraken. Helderheid scheppen we met een opdrachtbevestiging, waarin alle afspraken tussen cliënt en advocaat overzichtelijk staan beschreven. Met zo’n opdrachtbevestiging weet u precies wat de advocaat voor u doet en tegen welk tarief.
Omnius is in 2012 opgericht. Het Omnius-team werkt al meer dan tien jaar succesvol samen aan het ontwikkelen en exploiteren van innoverende juridische concepten. Tegenwoordig voeren Henri Niezink en Sam Kieboom de directie vanuit het hoofdkantoor in Utrecht. Inmiddels zijn er zo’n 25 medewerkers aan Omnius verbonden en bestaat het netwerk in Nederland uit meer dan 180 kantoren.
Met onze vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen maken we het verschil in de – soms nog ouderwetse – juridische branche. De klantgerichte formule heeft ervoor gezorgd dat Omnius is uitgegroeid tot het grootste en meest succesvolle platform van Nederland.
De intakebalie is 7 dagen per week bereikbaar. De juristen staan je graag te woord om jouw contactaanvraag op te nemen. Ook ’s avonds en in het weekend.
Ik heb door omnius een advocaat toe gewezen gekregen en deze heeft contact met mij opgenomen en ik heb een afspraak met haar volgende week donderdag. En dat vind ik fantastisch.
Heel goed geholpen
De eerste telefoongesprekken met de assistent en de advocaat waren geweldig! De advocaat verzekerde mij dat hij mij wilde helpen met mijn zaak. Ik ben gestrest, maar ik denk dat ik in goede handen ben. Er staat ons nog veel te wachten, maar met de steun v